...å du får ha en trevlig dag!

Välkommen till ******** Telecom!

Jag har märkt att jag redan fått några arbetskador...
Några har ni nog märkt, ja frågar alla vad dom har för telefoni operatör t.ex.

Nu har fraserna jag använder i jobbet börjat smitta av sig i privat livet...
Snackade tidigare idag med jacques far, Petter, om aktier...
Jag har nämligen nyss köpt samt säljt lite aktier i Wiking Mineral och gjort en liten vinst och lagt dom pengarna i Lundin Minging... Köpte Lundin Mining för 13,75sek för er som är intresserade...

Men i alla fall så avslutade jag samtalet med..

"Då får du ha en trevlig dag!"

Undra om det kan vara för att jag avslutat 50 samtal så tidigare under dagen??

Kul grej idag förästen...hörde från en kille på jobbet idag att de finns ett ställe ca 100m från jobbet där dom tränar på shootfighting och boxning... =))
Yey!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till med dina aktier. :) Det är väll en bra avslutning på ett samtal. Kramar mamma

2009-04-28 @ 06:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0