Steka hamburgare eller döda fler familjs far?

Märkte genom min hubbish bubbish att jag har lite fördommar gentemot vissa yrken...
Så för att vara delikat så gäller detta ang. kock i snabbmats kök...
Har alltid på något sätt sett ner på människor som kan ta på sig detta yrke...utan egentlig anledning då de finns många anledningar till att ta ett sådant jobb...
Själv jobbade jag ju på en silo...
Hur många hade trott att jag skulle jobba som proffesionell lantis??

Well...hur som hellst så har ju alla fördommar om vissa yrken precis som alla har fördommar om folk som använder "whity tidys"...(Märk att jag inte sa killar utan FOLK)...

 Vad tycker du om t.ex. yrkesmördare??
eller knarklangare?? pimp?? arbetsförmedlare??prostituerad?? domare på "cook-fights"??

Vilka yrken har ni fördommar emot??

Kommentarer
Postat av: Kim

Alldeles för många :P

2009-05-05 @ 10:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0