Utemöbler(nattetid)...

Gabriel är en fin liten ungen... glömde nämna de att när jag var och plockade ner utemöblerna hos brorsan kom Gabriel hem från dagis. Först blev han jätte glad när han såg mig och pappa... Sen tyckte han det var kul när jag jagade honom lite grann i förbi farten bara... Men sen ville han inte säga bye bye. =(
Ja sa bye bye hur många gånger som helst... men inget svar...
Så jag tog mitt pick å pack och gick...så fort jag stängt dörren hör jag hur en förtvivlad Gabriel stor tjuter...

Men iaf...ja lovad natt bilder med utemöbler...






Här sitter jag vid bordet och försöker göra en grimach...men lyckas som alltid bara med att vara snygg...


Mina sköna böna när vi sitter och posar lite vid vårt nya ute             bord(lägg märke till min särskrivning).

Kommentarer
Postat av: Katja

Hehe,ja han är ju för rolig. Först började han storgråta när du gick, för att resten av kvällen tjata om Mimi till och från. Efter att ha totaldissat dig medan du faktiskt var här. Knäppa ungar :-)



2009-04-14 @ 00:32:20
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vad fint ni har. Jaa tänk att du alltid är snygg när du gör dina grimarser:). Oh J är alltid lika fin. Kramar och pussar mamma.

2009-04-14 @ 06:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0