Ego bilden...

Fick precis en komment tar av min bättre hälft att de verkar lite ego med min nya blogg bild..."Ego bilden"...

Men va fan! Har hon inte läst min blogg hittills??  vad handlar den om?? de ÄR en ego blogg... ja skriver bara om mig själv och använder bloggen till de som passar mig... vad gör/skriver ni om i eran blogg?

Idén med bloggandet är väl(förutom att tjäna reklam pengar) att sprida sina åsikter och erfarenheter om grejjer som kretsar runt dig sjäv? t.ex. dina barn, politiks åsikt...eller som många unga modeller har gjort...valt att sprida något som ligger dem varmt om hjärtat...färgen rosa...

Så för er som läser min blogg för första gången:
Den här bloggen handlar om Emil Josef Gilljam...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej vilken fin bild på dig. Jag har saknat din blogg men nu är du här.Många kramar och pussar från mamma.

2009-03-30 @ 06:48:35
Postat av: Hasse Frisk

vi saknar lite mer på din blogg Glad Påsk



Önskar Petter ,Inga Lill, Hasse!

2009-04-12 @ 19:28:09
URL: http://gilljam,Emil josef

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0