Store bror såg mig...



Min tidigare blogg emol.blogg.se har blivit nerstängd av storebror.
Genom att ange en besökares IP har jag brutit mot PUL.

Där av har ja nu en ny blogg!!

Samma innehåll, samma sköna bloggare men nu ska ja se till att lyda store bror Sven.

Designen som ni ser är rippad från jacques blogg, men den kommer ändras allt eftersom.
...
så vad har hänt sedan sist?
Jag har funnit kärleken till rouletten som jag vinner/förlorar pengar på lite då å då, jag har upptäckat att det finns en trevlig dansk och att 86% av alla bloggar är rosa..

/ mellan barnet(metaforiskt och saklig)

Kommentarer
Postat av: Maja

ROSA BLOGGAR woho!

2009-05-12 @ 02:54:44
URL: http://savic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0